Siemens KA58NA75 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KA58NA75 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Fred-JKade 26-06-2015
Geschreven voor: Siemens KA58NA75 rvs

Prachtige side-by-side in tijdloze vormgeving
Prima functioneel en makkelijk in gebruik
Nu meer dan een jaar in bezit en is zeker een goede keus gebleken waar ik elke dag plezier van heb

haan1 08-06-2015
Geschreven voor: Siemens KA58NA75 rvs

De koelkast hebben we nu een paar dagen en bevalt zeer goed.
Veel ruimte en het geluid valt reuze mee.
De dispenser voor de ijsblokjes is nu al favoriet bij onze zoons!

Fam. Hemelsoet 20-05-2015
Geschreven voor: Siemens KA58NA75 rvs

Een aantal dagen geleden de side-by-side van Siemens ontvangen. Hij is in het echt mooier dan op de foto. We hadden hem uitgekozen door het zien van een foto op internet en hadden nog een beetje onze twijfels maar het is ons 100% meegevallen. Hij was snel aangesloten en ook binnen no-time koud genoeg om onze spullen erin te plaatsen. Hij had ook al erg snel ijsblokjes aangemaakt. Hij bromt zo nu en dan wel uit het niets maar dat is vaak maar voor korte duur. We hebben hem nu dan nog niet erg lang maar zijn wel al dik tevreden. Een aanrader! Mooie koelkast voor aantrekkelijke prijs!

Aisha29 20-01-2015
Geschreven voor: Siemens KA58NA75 rvs

Mooi design Amerikaanse koelkast! Niets op aan te merken, maakt ijsblokjes alleen moet je weten dat de ijsblokjes geluid maakt als deze in de bak valt. Voor de rest een topkoelkast!

mark76 04-01-2014
Geschreven voor: Siemens KA58NA75 rvs

Voor de rest een prima koelvrieskast, maar binnen drie jaar gaat de ijsblokjes kapot, er breekt een hoekje van het ijsklontjesbakje af, dit is een onbenullig onderdeeltje en zal met 3 euro ruimschoots betaald zijn en is ook nog makkelijk te vervangen. Maar nee je moet perse de hele unit vervangen van 134 euro. Ik heb hier al meerdere kennissen over gehoord die een vergelijkbaar siemens apparaat hebben en het is een kwaal van alle siemens/bosch ijsblokjes machines, dus elke drie jaar 134 euro uitgeven of meer (als je een monteur laat komen). Zeer slecht om er een productiefout in te houden en tevens niet het losse onderdeeltje te verkopen (lijkt erop dat ze het erom doen)

Marco 07-02-2016

ik heb inderdaad hetzelfde probleem.. het ijsblokbakje is er met een minuut uitgehaald.. maar moet een hele unit kopen van 143 euro.. beetje jammer siemens